- - تحول دیجیتال ، نوآوری و کارآفرینی
- - حاکمیت و رهبری دیجیتال
- - جهتگیری راهبردی در عصر دیجیتال
- - مدیریت منابع انسانی در دنیای دیجیتال
- - تکنولوژی مالی و تحول دیجیتال در خدمات مالی
- - بازاریابی دیجیتال
- - مدیریت زنجیره تأمین دیجیتال
- - مدیریت گردشگری دیجیتال
- - سازمانهای هوشمند و استفاده از هوش مصنوعی
- - مهارتهای مدیران در عصر دیجیتال
- - ساختار سازمان در عصر دیجیتال
- - درک محیط در عصر دیجیتال
- - اخلاق در عصر دیجیتال
- - سیاستگذاری و قانون گذاری در کسب وکارهای دیجیتال

با توجه به تصمیم دبیرخانه پژوهشگران گرامی می توانند مقالات خود را به زبان فارسی آماده و ارسال فرمایند. مقالات ارسالی می تواند به یکی از سه نوع مقاله پژوهشی، تحلیلی و مروری باشد.
انواع مقاله :
مقالات را از چند دیدگاه می توان دسته بندی كرد. یكی از این دسته بندی ها می تواند بر اساس محتوای اطلاعات مقاله باشد كه از این منظر مقالات به چهار نوع پژوهشی ، تحلیلی ، مروری و گردآوری تقسیم می شوند :
1. مقاله پژوهشی : (قابل قبول ) برگرفته از تحقیقی است كه به تازگی پایان یافته است و چون متكی بر یافته های تحقیقاتی است، گزارش تحقیق نیز به آن گفته می شود.
2. مقاله تحلیلی : (قابل قبول ) این نوع مقاله كه به نام مقاله نظری نیز شناخته می شود، مقاله ای است كه مؤلف با استفاده از منابع پژوهشی پیشین، نظریة خاصی را در حوزه كار خود مطرح می نماید. در این نوع مقاله نویسنده ممكن است نظریه های قبلی را گسترش دهد، آن ها را با استفاده از شواهد استحكام بخشد، آن ها را به شكل دیگری بیان كند یا آن ها را مورد تأمل و تردید قرار دهد.
3. مقاله مروری : (قابل قبول ) این مقاله به تحلیل كلان و ارزیابی انتقادی نوشته هایی می پردازد كه قبلاً منتشر شده است. مؤلف مقاله مروری از طریق مقوله بندی، یكپارچه سازی و ارزشیابی متون منتشر شده پیشین، سیر پیشرفت پژوهش های جاری را در جهت روشن ساختن مسئله ای مشخص دنبال می كند.
4. مقاله گردآوری : (غیر قابل قبول ) این نوع مقاله صرفاً به گردآوری و انعكاس نقطه نظرهای مختلف مندرج در نوشته های مرتبط با موضوعی خاص می پردازد و در واقع كار تازه ای را عرضه نمی كند. تفاوت آن با مقاله تحلیلی این است كه به ارائه نظریه جدیدی منتهی نمی شود و نیز با مقاله مروری این تفاوت را دارد که الزاماً به سنجش و ارزیابی كلیه آثار قبلی نمی پردازد.